Колонки

Як Грузія допомагає Україні і де залишаються проблеми
Відносини України та Грузії наразі переживають досить непростий період. Тим важливіше розібратися, де в цих відносинах є розвиток, а де з’явилися проблеми.
Вісім причин, чому "єврозакон" про медіа добрий, і одна причина, чому ні
Є принаймні 8 причин вважати одним з найважливіших парламентських досягнень року ухвалення нового закону "Про медіа". Його цінність - не лише у виконанні вимоги ЄС...
Більш обережна Європа: чи піде ЄС на створення механізму конфіскації російських активів
Механізм конфіскації та вилучення російських активів, схвалений Сенатом США, може стимулювати ЄС до більш рішучих кроків у цьому напрямку.
СОТ перекреслює спадок Трампа: чи вдасться усунути причину глобальної торговельної війни
Нове рішення СОТ дає надію світовій торгівлі вийти нарешті з трампівської доби масштабного протекціонізму.
Зашморг для російської економіки: як почало діяти нафтове ембарго
Ембарго на російську нафту та цінова стеля вже приносять перші позитивні результати для України та світової економіки.
Право на приватність: навіщо Україні новий закон про захист персональних даних
Україні потрібен новий закон про захист персональних даних, який буде відповідати вимогам ЄС. Інакше це затримає наш розвиток на шляху євроінтеграції.
Нафтове ембарго: що далі? Як посилити тиск на економіку РФ
Запроваджуючи нафтові санкції проти РФ, західні партнери врахували уроки газової кризи 2021-2022 років.
Генератори надії: як жителі міст Європи можуть допомогти українцям
Великі та малі міста Європи пожертвують запасні генератори та запчастини для електромереж, щоб допомогти українцям пережити сувору зиму.
Найпотужніші, проте недостатні: який ефект матимуть нові нафтові санкції ЄС
Наразі Заходу більше вдається утримувати хиткий баланс на ринку нафти, аніж підірвати здатність Росії фінансувати нафтодоларами війну.
Вища ліга міжнародної торгівлі: чому бізнес вже зараз має готуватися до вступу в ЄС
Як бізнес може вплинути на перебіг переговорів про вступ до ЄС і чому це може бути корисним для нього?
Покарання за підтримку війни: як змусити міжнародні компанії відповісти за бізнес в РФ
Міжнародні компанії продовжують свій бізнес у РФ, напряму сприяючи війні. Але ми можемо боротися із цим юридичними інструментами.
Цінова стеля для РФ: як нові обмеження ЄС вплинуть на політику Кремля
Цінова стеля для російської нафти має становити $30-40 за барель. Доцільно почати з $50 з поступовим зниженням.
Відповідальність за євроінтеграцію: що важливо врахувати під час переформатування уряду
У чому полягає ідея створення Мін'єврокульту? І які ризики того, що він стане він дублюючим центром євроінтеграції в уряді?
Чому план Маршалла для України має стати і масштабним, і "зеленим" – лист United4Ukraine
Амбітний план переоснащення промисловості та економіки України має зробити Європу міцнішою перед обличчям загроз енергетичній безпеці та кліматичної кризи.
Євроінтеграція поштою: чи відповідає директивам ЄС закон про поштовий зв'язок
Чи дійсно закон про поштовий зв'язок, який був розкритикований "Новою поштою", не відповідає директивам ЄС?
Патова конфіскація: чому в США вагаються з передачею Україні активів РФ
Чи зможе Україна отримати конфісковані активи РФ? Важливим є прецедент США, де процес передачі зіткнувся зі складнощами.
Ірландія підтримує Україну, але більше не має місць для біженців
Після російського вторгнення ірландці краще пізнали українців. Ми з власної історії знаємо, наскільки важливою є державність.
Цінності не лише на словах: чому Україна має визнати незалежність Косова
Прагматично – вибудовувати відносини з країнами, які будуть з нами по один бік барикад. Косово – серед них. Але Україна досі воліє цього не помічати. 
"Ми пишаємося, що стали першими, хто передав Україні важке озброєння"
Чехи та чеський уряд завжди підтримували українців у боротьбі за свободу та незалежність. Ми будемо й надалі постачати озброєння, підтримувати та розвивати обороноздатність України.
Євроінтеграція для залізниці: як збільшити обсяги вантажних перевезень до ЄС
Проблеми з транзитом зерна через кордони країн ЄС виявили головний недолік чинної системи залізничних перевезень. Як його подолати?