Валенса звинуватив у Смоленській катастрофі президента Качинського

Понеділок, 15 серпня 2016, 14:02

У катастрофі літака під Смоленськом у 2010 році винен сам президент Лех Качинський.

Про це у своєму Facebook написав екс-президент Польщі Лех Валенса.

"Завжди і особливо, коли складається складна повітряна ситуація. Капітан завжди питає про рішення президента. Тоді теж так мало бути. Президент не повинен був давати дозволу на зліт, а тим паче на посадку того літака. Навіть тут повна відповідальність лежить на президентові", - заявив він.

"Немає іншого пояснення, що винен у цьому нещасті президент. Хто йому допомагав у прийнятті такого безвідповідального рішення, належало б з’ясувати", - наголосив Валенса.

Відповідальність за катастрофу, на думку екс-президента, лежить і на браті загиблого президента Ярославі Качинському, який очолює правлячу партію Польщі "Право і справедливість".

"Слово "убитий" варто застосовувати до екіпажу літака, який виконував накази хворих на владу братів Качинських" - зазначив він.

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року в катастрофі Ту-154 у Смоленську загинуло 96 осіб, серед яких президент Польщі Лех Качиньський з дружиною, керівники всіх родів військ, начальник генерального штабу, представники Сейму і Сенату, канцелярії президента, останній президент Польщі у вигнанні Ришард Качаровский, представники вищого військового командування, політичних партій, громадські та релігійні діячі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Статті

Сім загроз та дві України: що прописав НАТО у новій стратегічній концепції

На першому місці серед загроз для НАТО - Росія. Також частиною російської загрози є Білорусь через свою "військову інтеграцію" з РФ.

Ціна відмови: які наслідки матиме ненадання Боснії статусу кандидата у члени ЄС

Боснія і Герцеговина могла отримати статус кандидата у члени ЄС разом з Україною та Молдовою. Цього не сталося – і це добра новина для РФ і погана для всіх інших.

НАТО йде на кордон до Росії: як з'явилося історичне рішення та чого ще чекати від саміту в Мадриді

Тепер протяжність наземного кордону Росії та НАТО зросте більше ніж удвічі, а Балтійське море перетвориться на "внутрішнє озеро НАТО"...