Проект "Тримор’я" пропонують почати з транспортного коридору Гельсінкі-Дубровнік

Четвер, 6 липня 2017, 17:35

Естонія пропонує розпочати транспортні проекти "Тримор’я" зі створення масштабного транспортного коридору з фінського міста Гельсінкі на узбережжі Балтійського моря до хорватського міста Дубровнік на Адріатичному морі.

Про це на форумі "Тримор’я" у Варшаві заявила президент Естонії Керсті Кальюлайд, повідомляє кореспондент "Європейської правди".

"Проект транспортного сполучення, яке починається у Фінляндії, йде через Естонію, Литву, Латвію та Румунію, з’єднуючи Балтійське та Адріатичне моря, має суттєво спростити економічні відносини між цими країнами. Тому реалізація цього проекту матиме найшвидший економічний ефект",- сказала Кальюлайд.

Президент Естонії також пропонує максимальне об’єднання енергетичних мереж країн регіону.

"Окрім того, ми бачимо, що електронна торгівля у регіоні не розвинена достатнім чином. Естонія має досвід у цій сфері і ми готові ділитися ним із партнерами", - додала вона.

Раніше президент Польщі заявив, що його країна розробила 157 інфраструктурних проектів для економічного розвитку країн, які увійдуть до проекту "Тримор’я".

Детальніше про проект читайте в статті на ЄвроПравді "Ініціатива трьох морів": що може внести та що отримати Україна".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Статті

НАТО на кіберзахисті: як Альянс допомагає Україні вберегтися від хакерських атак РФ

Однією з найпотужніших стала хакерська атака на українські урядові сайти, що відбулася напередодні російського вторгнення – у січні 2022 року.

"Кандидат у члени" Тримор'я: як Україні краще скористатися новим статусом

Що означає для України новий статус держави-партнера в Ініціативі Тримор’я? І що потрібно зробити, щоб розвинути цей успіх?

Досить симуляції. Чому Україна має розірвати відносини з Білоруссю Лукашенка

Політика особливого ставлення до режиму Лукашенка, яку проводив Київ, колись справді мала сенс. Проте зараз аргументів на користь цього більше не існує.