Віктор Довгань

радник Делегації ЄС, у 2016-2019 роках – заступник голови Мінінфраструктури з питань європейської інтеграції
Всі публікації автора
Посилення перевірок чи безпека на дорогах: відповідь уряду на критику законопроекту
На ЄвроПравді вийшла стаття про реформу сфери технічного огляду автомобілів. Проаналізувавши плюси та мінуси законопроекту №7317, автори статті пропонують суттєво його переробити. У Мінінфраструктури вирішили відповісти на ці зауваження.
Євроінтеграція для залізниці та річок: інфраструктурний день у Раді
Наступного тижня Верховна рада має розглянути три важливих "транспортних" законопроекти. Всі вони стосуються імплементації норм ЄС, а тому їх прийняття вкрай важливе як для виконання Угоди про асоціацію, так і для розвитку інфраструктури.
Нові шляхи до ЄС: які зміни чекають на українську транспортну галузь
Після підписання Угоди про асоціацію Україна переживає період повної переорієнтації експорту. Втративши можливості торгівлі з РФ, ми поступово нарощуємо поставки на ринки європейських країн. Але виникає питання: чи готова українська інфраструктура до такого повороту?
Транспортна стратегія з європейським вектором: що має змінитися до 2030 року
Разом з європейськими експертами ми розробили проект Національної транспортної стратегії – 2030. Цей проект враховує як анексію Криму та Донбасу, так і набуття чинності Угодою про асоціацію з ЄС. На його основі визначено пріоритетні інфраструктурні проекти.
Проект "Дунай – Чорне море". Зупинити не можна реалізувати
Через різницю у підходах з Румунією морський підхідний канал "Дунай – Чорне море" може втратити навігаційні глибини та бути повністю зруйнованим. Мусимо запобігти цьому сценарію, а головне – досягти компромісу з Бухарестом у реалізації цього важливого транспортного проекту.
Транспорт до Європи: які новації прописані у галузевій стратегії
На український транспорт чекають зміни – треба бути готовими не лише до нових технологій, а й до переорієнтації вантажів та пасажиропотоку на Євросоюз. А до цього додаються й нові вимоги до транспорту – галузь є невід'ємною складовою обороноздатності країни.
5 кроків до відкритого неба з ЄС. Як змусити запрацювати заблоковану угоду
Компроміс щодо "відкритого неба" полягає у включенні до проекту Регламенту EASA положень щодо його незастосування до військових аеропортів, які надають послуги цивільної авіації. Це дозволить вивести Гібралтар з-під дії застосування Регламенту.
Рік транзитної війни. Що зробила та що мусить зробити Україна
Вже рік український експорт відчуває обмеження транзиту, запроваджені Росією. За цей рік підготовлене законодавче підгрунтя для формування альтернативного транзитного шляху. У 2017 році ми мусимо наповнити ці угоди конкретним змістом.